Sidor

onsdag, september 10, 2008

fittissues

enda sedan jag mitt knullmarathon så har min fitta varit ett fuckup.
dagen efter började det klia som fan – och anledning är nog med allra största sannolikhet, svamp
efter att ha lidit ett slag av den här jävla klådan så upptäcker jag att jag blöder..ehh jaha?
well, fine. jag tar mitt missade p-piller och väntar på att det ska lägga av.
det tar fem dagar innan jag slutar blöda
jag fixar en tid hos barnmorskan
för att överhuvudtaget få en tid dit så får jag tid bara för klamydiatest.
så nu har jag gjort ett klam-test bara för att få prata med en barnmorska i 10min,
why oh why ska det vara så svårt att få komma in på undersökning direkt?
jag pratar med barnmorskan. jag ska ringa igen om det blöder eller klådan inte går över

något jag undrar lite över..är det ok att det svider när man smort in med pevarylkräm på läpparna? inte något minne av att det hänt innan

så nu väntar jag på besked på mitt klam-prov.
väntar på att bli frisk i fittan.
jag som ev ska träffa rådjuret i helgen.
bara..ehh..dont go there lix.

fan va jobbigt det här är.
pga det här och andra faktorer så känner jag nada sexlust. jag har runkat typ en gång sen det hände. min annars starka sexdrift är bara helt borta.

det har aldrig svidit såhär förut.
jag vill komma in på en undersökning nu! ska det vara så svårt??
suck
jag som tycker jag varit snäll mot den och inte ens rakat på säkert 3 veckor nu

pls låt min fitta bli bra snart

/fröken b

Inga kommentarer: