Sidor

fredag, september 12, 2008

onanidöden

när jag i morse stod i duschen och ansade min buske insåg jag att jag haft en stenhård onanidröm under natten.
den gick typ ut på att jag var konstant jävla stenkåt och var tvungen att frustrationsonanera hela tiden och överallt. på bussar, mitt på gatan mitt i natten, i skolan, under matbordet, på cykeln (!) och det framkallade nån sinnessjuk ångest och skamkänsla mitt i all kåthet. nog för att jag har mina exebitionistiska tendenser, men när folket i drömmen säger typ "men fröken d, nu igen..?" följt av en uttråkad suck och går och ställer sig och väntar bakom ett hörn.
det kan ha kommit upp för att jag typ glömt onanin de senaste veckorna och stadigt påminde mig under vårt kvällsliga samtal.
fröken d - vet du vad jag har gjort i dag?
stadigt - onanerat?
varpå jag kom på att det har jag ju verkligen inte gjort på typ tusen år. så nu mitt i frukostgröten så är jag lite sugen, men jag tror jag suger på karamellen tills i eftermiddag, då den kan tänkas bytas ut mot en kuk.. ja tack.

/fröken d

ps: jag shaveade mitt ass-hår idag, vad gör man inte när man ska få finbesök? ds

Inga kommentarer: