Sidor

lördag, september 13, 2008

den nya tiden

jag har lagt märke till en sak.. allt sedan jag började få dom här det-känns-som-om-jag-ska-kissa-på-mig-orgasmerna så har dom ändrats. orgasmerna alltså. dom gamla vanliga hederliga som kändes som varma hårda ihopdragningar har börjat lysa med sin frånvaro och jag saknar dom lite. dom nya är inte fyskam det är inte det, men jag vet aldrig riktigt när jag fått nog längre. för det känns som om jag kommer lite mest hela tiden. även om det för det mesta kommer till den punkten då hela min kropp rycker och det känns som om nått stort ska komma ur mig så fortsätter det vara så förbannat skönt att det är som om jag kan komma mer. så var det kanske innan också, men det känns inte alls likadant längre.
och jag undrar lite. kommer dom här orgasmerna vara kvar eller kommer dom ändras så småning om dom också?

/fröken d

Inga kommentarer: