Sidor

onsdag, september 17, 2008

saharafittan

det skulle kunna vara mitt nya nickname på en sexsida någonstans
jag har runkat idag, men det är så oengagerat och pliktskyldigt.
min nya, utbytta, fungerande rabbit ligger i sin kartong i en annan större låda.
inte ens den klarar, orkar jag knulla med.

jag var på gång med en man i helgen, men han hade för bred och för ful dialekt
jag vill bara testa om jag kunde, så jag gick fram till honom i baren och gjorde ett move.
men när det kom till kritan (läs kvart i tre) så jag ville inte ta med honom hem. vet inte ens om det hade varit praktiskt genomförbart utan glidmedel.
jag är ju kvinnan med inbyggt glidmedel god damit
jag blir kallad nymfo, djur, den kåtaste kvinnan jag träffat osv.
fröken b’s superfitta, r.i.p.

hur fysisk jag än kan vara. hur mycket min fitta än har att säga till om när jag blir kåt ,så är mina känslor en skitstörig cockblocker för tillfället.
hade någon (han) varit här och taffsat på mig så hade det säkert runnit om mig men huvudet är inte med. inte alls. jag vill inte att han ska skicka kukbilder och jag vill inte skicka något på mig.

det har kanske varit sex overload de senaste månaderna för nu går det inte.
en så stor del av mig är bara borta.*poff*
jag har bara gjort jobbrunket lite (väldigt) halvhjärtat en gång
jag pratar inte massa porr och sexställningar med fröken d.
det är någon slags sexdvala.
det är helt enkelt för mycket going on i huvudet

det måste släppa. jag saknar dig superfittan.
bara för att jag på senaste tiden kopplat ihop sex väldigt mycket med en person jag har nära, så får du inte bara svika mig sådär. kom igen nu, jag vill testa mina skills på andra.
det här ska ju va hösten jag testar en brazilian wax, knulldejtar via snusksidor och nätraggar lite sporadiskt.
för det här med krogen känns ju rätt dödfött

våra läsare är ju lite blyga av sig..förutom flitiga grovt initivativ. (we like)
men tanken med den här bloggen är inte bara att gå in på porrdetaljer, utan att ha lite av en dialog. så shoot
har din fitta eller kuk strejkat någongång..hur var det och varför tror du det inträffade?
jag behöver lite detkommersnartgåöver-pepp!

/fröken b

6 kommentarer:

Anonym sa...

Allright, nytrogen läsare kommer ut som kommentator;
Min fitta strejkar lite från och till... men det brukar sällan vara pga känslor, jag har stora bli-kär-issues, det är mer pga något slags uttråknings-mode därnere. Det är inte konstigt, det går ju upp och ner, och har man haft mindblowing i flera månader kan det helt enkelt vara dags för en viloperiod. Fittan är ju fortfarande kvar, bara att den inte är med för tillfället. Och sex är ju, vare sig vi vill det eller inte, kopplat till känslor, även fast de inte behöver vara starka. Jag tror att har man en gång tagit intresse i sex, så finns det där, i hjärnan, hela tiden. Om hjärnan har större intresse i någonting annat kan det kännas som om fittan har gått på strejk. Och det är all fine! Knulla inte då! Slentriansex är det värsta som finns!
Själv håller jag just på att komma tillbaks från en strejkperiod, efter någonsorts "vad är känslor och vad är sex"-kris. Det tog inte så lång tid, någon månad eller så bara. Inte så farligt. Börja med att flörta utan att ligga, hångla utan att tafsa osv. Det är hett. Då kommer fittan vakna.

Fröken B och fröken D sa...

analt läckage:
välkommen & tack för en personlig kommentar.

jag ska låta den vila så får vi se när det blir liv i superfittan igen.
den kanske har fått tillfällig prestationsångest.

I could do hångel. ska börja där

/fröken b

Grovt Initiativ sa...

haha tack för propsen. synd jag inte var först då...

anyhoo. klart det funnits strejk. jag vet inte om det är exakt lika, men jag skulle säga att känslor som i kärlek bara är en extra yttring av ett generellt problem att stress och andra liknande nojor får en att inte funka som vanligt.

man kanske tänker att hoppsan jag var nog kär och så går det åt helvete inte för att man är det utan för att man på nåt sätt förväntar sig att det ska bli så... och så blir det det. det är fascinerande med sinnets kontroll över kroppen, men det är också störigare än nåt annat med tanke på ens egna kontroll över det jävla sinnet.

Grovt Initiativ sa...

"...med tanke på ens egna kontroll över det jävla sinnet."

att man inte har nån sådan alltså. glömde nån rad där.

Anonym sa...

Kan tyvärr inte lova att det går över. Logiken föreslår det, men jag kan inte lova.

Fröken B och fröken D sa...

ja det är frustrerande att inte kunna styra.
att huvudet säger åt driften att stiga åt sidan.
förmodligen är det väl något man behöver då.

jag har känt det pirra i fittan igen.
den är nog på väg tillbaka
frågan är hur mycket jag ska låta den styra denna gången och hur mycket förnuftet ska väga in.

sex & känslor är meckigt.
vi får se vad som sker

/fröken b