Sidor

lördag, november 08, 2008

bed manners

läste just same shit different day anias utlägg om cp-knull. och drog mig till minnes vinter/våren back in 04? (börjar blanda ihop åren ffs) jag hade just gjort slut med den minst stadiga grabben of all time. jag var (är?) en sån som studsar lite från säng till säng i perioder och hade börjat hänga med en polare till ett ex. alltid dessa polare till ex, men vart annars hittar man dom?
nå, han bodde mitt ute i skogen i närheten av vår gamla sommarstuga så att ta sig hem därifrån var ganska trixy, i alla fall på helgerna. en film och ett bastubad senare, en sen vinterkväll låg jag på en madrass i hans rum. vi snackade i mörkret och precis innan vi skulle till att försöka somna kom han med förslaget om att jag skulle lägga mig i hans säng i stället. jag var inte direkt nödbädd, kåt vilsen och närhetstörstande, så jag hoppade upp.
min strategi back in those days var att obemärkt men ändå tydligt sakta sakta närma mig någons kropp så att denne inte kunde låta bli att tafsa på mig. jag var ju tjej, herregud inte kan jag vara den som börjar tafsa. en tjej är ju aldrig kåt.
vi började så klart ligga med varandra i hans knarriga säng så jag tror bestämt vi drog oss ner på min madrass igen. mamma, pappa, syster kunde ju höra, han bodde ju såklart hemma.
efter en mycket kort stund av, vad jag gissade var, penetrering, där han låg över mig vek han upp mitt ena ben. sådär att han böjde knät mot magen. och stönade i mitt öra, jag citerar "om man gör så här känns det mer...". för om det var nått så kände jag inte mycket. grabben var inte direkt välhängd och tyvärr så spelade storleken roll i det här fallet.. kåt trött och needy som jag var lyckades jag nog komma ändå, för egen hand så att säga, uttalandet till trots. creds till honom för att inte skämmas över något man inte kan göra något åt, men jag förespråkar nog mindre snack och mer verkstad och jag hade besparats den mest avtändande komentar jag fått genom tiderna.

/fröken d

Inga kommentarer: