Sidor

torsdag, november 06, 2008

libido på semester

sitter på det där stället där jag spenderar större delen av min vakna tid, och som defenetivt inte är hemma. jag tänker på min avsaknad av sexlust, att jag inte har onanerat på så länge att jag inte ens minns när det var senast, att jag inte har tänt på stadigt så mycket som jag brukar, att vi inte ens närmat oss telefonsex. jag kommer på att jag inte ens är frustrerad över att inte ha sex eller onanera, att det inte ens är något jag saknar.

jag kommer på det för stadigt berättar att han är otroligt frustrerad, att han sett och beskriver lite porrsekvenser för mig, för andra dagen i rad. men inget händer i mig, inget rinner till, inget kittlar.

det känns som om min libido har tagit semester. att den har åkt ifrån mig och lämnat mig kvar torr och torftig. och jag undrar om det är jag, om det är deppen, om det är hösten, eller stressen, eller om det är allt tillsammans. och jag undrar ju, om bara det här projektet är över, om bara jag får ta det lungt ett tag, om jag bara får lite mer pengar, om jag bara får lite annat att tänka på. kommer den tillbaka då?

/fröken d

Inga kommentarer: