Sidor

söndag, november 23, 2008

de fem sexen

Efter både hustrun, ania och den där jenny så tar jag vid det där om dom fem sexen.

1. Mitt premiär-ligg. (tack hustrun för det nya uttrycket.) Jag var sjutton och jag var i en halvstor håla på västkusten, inte på hemmaplan men ändå inte för långt borta. För att göra en lång historia kort, så var jag inte den mest eftertraktade av brudar under skoltiden, tills dess att en ny tjej kom till klassen. Hon och jag utgjorde en stenhård duo och hon hade vänner i den här halvstora hålan på västkusten. Internet-vänner. Det var snart jul, vinter och snorhalt, vi var hemma i hennes väns lägenhet (inklusive dubbelsäng, skinsoffa och vitrinskåp). Jag drack vin för första gången och fick ont i huvudet. Efter ett par timmar hade min vän hånglat upp hennes väns polare, en emopojke av bästa slag och jag var kvar med denna tjugofyraåring med glesnande hårfäste i hans lägenhet. Efter inte allt för lång tid premiär-hånglade jag, premiär sög-kuk och premiär-knullade. Allt i hans skinfåtölj och dubbelsäng. Det gjorde varken särskilt ont eller var särskilt skönt. Några veckor senare kom han ut från toaletten med vitt pulver up his nose, grinade över sin förtryckta bisexualitet, hade förföljelsemani och köpte en bmw. Jag lämnade skeppet innan det skönk och nu knullar han fjortonåringar i andra medelsvenska sommarhålor.

2. Sen var det den med den första som höll i sig lite längre. Han som kom hem till mig efter skolan varje dag och vi knullade som kaniner. Det var med honom jag kom med någon för första gången. Det var precis innan gymnasiet skulle sluta och han ringde mig vid fyra och sa att han satt på bussen. Jag mötte honom och innan mamma kom hem från jobbet hade vi börjat. Till kvällsmackan över köksbordet när han hade tagit sin buss hem, kläckte min kära mor ur sig att det ju var trevligt att vi hade det trevligt, men skulle vi inte kunna vara lite tystare? Arton år och jag har nog aldrig skämts så mycket i hela mitt liv, men lärde det mig att hålla käften? Nope.

3. Det var vinter några år senare, det var folkhögskola, det var maskerad och jag var slampig geisha. Det var han som var min bästa polare där. Han som hade en crush på mig och skulle få sova över i mitt rum. Jag var fullare än fullast på bål och vodka, frustrerat kåt på snubben som var inne i en av sina svala perioder, så min polare, vi kallar honom posern, var närmast till hands med hud och kuk. Vi drack mer vin och rökte på mitt lilla rum, lyssnade på anthony och jag försökte mitt bästa att få ner honom i min lilla 70 cm breda säng så vi kunde sova. Han tyckte vi skulle vänta tills jag inte var fullare än jeltsin (ingen minneslucka=mindre full än jeltsin!!) men jag insisterad. Hey, kåthet does that to me. Nå väl, vi kom till bussiness, 70 cm säng (!!) och vad gör han inte om inte börjar posa. Det var som att ha ett photoshot pågående över mig när han knullade. Juck - pose, juck-pose, juck - pose ... med tillhörande stön. OMG.

4. Det var samma säng som ovan, några månader senare, sommar och snart skulle året i den där skithålan mitt i ingenstans-sverige, vara slut. Dagarna efter skulle flyttlassen gå. Snubben kom ner på mitt rum, knackade på, vi rökte, han följde med mig in igen. 70cm-sängen och han på rygg, jag gränslar honom och det är mörkt. Han drar ner mig mot sig och frågar om han får fota mig. Blixtlampan på han mobil lyser upp mig och jag knullar, knullar för honom och för kameran. Han drar mig mot sig igen, han säger att när han dör, vill han ha den bilden över sig, när han är gammal och ska dö vill han se sig knullas av en hot brud och kan dö lycklig.

5. Det var ännu en vinter, i den där storstan som jag tillbringat större delen av mitt liv, fan vad jag knullar på vintrar vad det verkar. Vi var alla full like a kastrull och på ett random uteställe. Jag och norrlänningen (min brudiga vän från norr som numera bor i den där storstan) stod i baren och skulle ha öl, en snubbe i hatt knackade mig på axeln och sa att jag gärna får komma och dansa där bredvid honom sen. Jag fyrade av ett leende (hatten var ju söt) nickade och kysste norrlänningen på munnen. Vi fick våra öl och när jag vände mig om var hatten borta med vinden. Min one-track-mind fick ett mission och jag scannade lokalen efter honom, hittade karlsloken vid dj-båset och gick fram och hånglade upp honom. Dansade en kort stund, hånglade lite till och vrålade om vi inte skulle ta och dra. Han sa att han bodde väldigt centralt så jag tycket vi skulle dra dit, det här centrala stället visade sig vara ett hotell near by och hatten var basist i bandet som spelat tidigare, full like a kastrull fröken d hade inte tagit någon notis om något band och sket i vilket, här skulle knullas på hotell. Den där personen som jobbar natt på hotellet släppte in oss med något pilskt i blicken och vi intog det ena av bandets rum. När knullandet pågick som bäst knackade det på dörren och hatten flög upp, jag gömde mig under täcket. En av bandmedlemmarna ville sova i rummet men blev bortkörd med en extrasäng i handen och vi kunde fortsätta där vi var. Några månader senare med hatten långt borta i minnet mötte jag upp fröken b på en krog i en ny storstad, hon presenterade sin kusin och en stund in i samtalet drog kära b upp hatten. Hon viste nämnligen att jag och hennes kusse hade en till dimension till våran timslånga relation, hatten hade tydligen vart och knullat oss båda.

/Fröken d

2 kommentarer:

Anonym sa...

En liten inflikning bara: De andra tjejerna har listat sina fem konstigaste ligg. Jag har listat mina fem liggpartners ever. De är inte fler än fem.

Fröken B och fröken D sa...

yesh ^^. vi diskuterade vilka kriterier som skulle gälla, de fem första, de fem konstigaste, det femte (som någon gjorde) men jag valde ut fem random, lite konstiga, lite skumma, eller bara vad jag då tyckte var normalt.. men som av olika anledningar fastnat i minnet.