Sidor

torsdag, november 27, 2008

fem sex del två

no 1:kentkillen: jag var så jävla kär i honom. han var en av mina närmsta som jag redan avståndskärat ner mig i länge innan dess att vi sågs första gången. (vi hittade varandra på kentchatten..hahahaha!) han var min första. vi var i hans stuga uppe i dalarna. jag hade sovit i gästsängen några nätter då killens flickvän var där. vi var tajta och det var väldigt mycket elektricitet mellan oss, om rätt ska vara rätt så förlorade jag eg oskulden en gång tidigare med honom. hans flickvän hade gått till jobbet, jag gick in till honom där han låg i sängen eftersom jag drömt mardrömmar och behövde sällskap.han drog ner mig i sängen och slickade mig. när vi skulle komma till penetrationsbiten tyckte jag det gjorde för ont, det gick inte och jag skämdes.
första penetrationssexet var med honom uppe i stugan.. än en gång hade tjejen åkt. jag satt bakom honom på moppen på väg till sjön för ett kvällsdopp, redan då kände jag hur våt jag var. väl tillbaka hånglade vi. det hade legat i luften så länge, jag minns fortfarande blicken han gav mig när jag sitter i hans knä, han kör fingrarna genom håret och ger mig en sån jävla blick. det är sånt sug i den..fylld av ömhet, kärlek och kåthet. vi hånglar, får av oss kläderna. jag sitter på soffan han står bakom och så knullar vi. när han kommer, så kommer han på min rygg.
efter när jag går och kissar på utedasset så svider det och blöder litegrann.
även om han inte kommit i mig blir jag nervös och köper dagen efter p-piller i närmsta apotek dagen efter.
innan vi knullar så berättar jag för honom att det är min första gång. och jag förbannar sekunden efter att jag varit dum nog att ta åt mig råd från frida för det blev bara konstigt och pinsamt.


no 2: trekanten med exen:
det var fest i en studentstad. det var ett killgäng, några få tjejer och jag. det var valborg och alla var fest. under kvällen avslöjar barndomsbästisens ex att han och hans nya tjej funderat på om jag ville ha trekant med dem. jag skrattade generat men var nyfiken och smickrad men tänkte att jag nog inte vågade. senare på kvällen kommer den här killen och en annan kille som är den andra fd bästisens ex. vi kan kalla killarna ex1 och ex2. vi går alla in på ett rum och låser dörren. vi börjar hångla. en av dem står framför mig och en bakom. egentligen vill jag bara ha en av dem..ex1,han med flickvännen, men jag är full och kåt och what the heck. killen med flickvännen går lugnt fram och får mig att slappna av..jag minns kyssar som kittlade skönt längs ryggraden. sen tar han av mig mina byxor och går ner på mig medan ex2 tar mig på brösten. ex1 säger att han märker hur kåt jag är, eftersom jag är så våt..han ger tunga och säger att jag smakar gott. det hela får ett mindre roligt slut när det börjar bankas på dörren. det är någon som inte helt uppskattar vad vi gör..minns inte om det var killen vars rum vi var i eller ex1:s flickvän. hursomhelst sneakar vi ut sen och jag drar ifrån lägenheten med ex2 för å komma ifrån. ex1 och flickvännen bråkar för det var inte så hon hade tänkt sig att de skulle vara ”öppna”. inget mer sex den kvällen och exbästisarna vet tack och lov ännu inte om att jag varit med deras ex..skulle nog inte vara jättepopulärt.

no 3: dj:n
det utspelade sig i ett mindre samhälle i indien. vi brukade gå och dricka öl på ett särskilt ställe på kvällarna, jag och min kompis. vi började hänga med bl a en engelsman som var dj och reste runt med motorcykel genom landet och spelade in ljud för att ha till sina samplingar. han var schysst och vi brukade sitta och snacka musik. en kväll hänger jag och kompisen med hem till djn och hans kompis. jag tyckte aldrig dj:n var så het men what the heck..kåt blir man.
vi ligger alla fyra i sängen. min kompis håller på att somna medan dj:n och hans kompis tafsar på mig. tar bort kompisens hand och går in på toan med djn. (note..ingen som helst ljudisolering där inte.) vi hånglar..dj:n ger mig tunga när jag står upp. jag är inte helt bekväm dels för att jag precis haft mens och har binda i trosorna och sen vill jag inte knulla när de andra är intill. vi går ut sitter och pratar vid ett bord på någon slags terrass vid hotellet. han vill ha sex på bordet där ute, det känns inte ok med tanke på att vi är i ett vääldigt buddhisttätt samhälle där det är munkar everywhere.
vi träffas några år efter, jag tackar nej till sex, dumpar honom och tycker han är patetisk som försöker tjata sig till sex och håller på och undra varför jag inte vill ligga med honom. ifrågasättandet är så sjukt avtändande.
när min vän påminner mig om honom och oralsexet på toan så skäms jag/får äckelrysningar än idag.

no 4: akademikern:
han var doktor i något ämne, minns inte vad. vi träffas på en klubb, mina vänner har gått och jag stannar. tycker han är helt het, vi flörtar och vi står som man alltid gör och säger ”vad vill du göra, jag vet inte,,vad vill du göra” han svarar,,”knulla” hett, tänker jag och vi går hem till honoom. väl där är det första jag gör är att gå in toa och kräkas.. när jag är klar undrar han om jag mår illa och har kräkts...jag bara ”näädåå” lägger mig intill honom (obs vi hånglar inte!) vi skedar..jag blir våt som jag alltid blir och han tar fram en kondom och sticker in kuken. jag stönar för jag är så kåt men det känns inget, han har minikuk och jag är för full för att vara annat än dödsäl-tjejen. totalt misslyckat. han kommer nog inte, jag kommer definitivt inte. går snabbt därifrån på morgonen..stämningen är weird bigtime. råkar glömma min jacka och får gå tillbaka för att hämta den.
senare på dagen springer jag på honom på stan. som tur väl har jag glajjor på mig och kan gömma mig bakom dem, han verkar skämmas och tittar väldigt uppenbart bort

no5: britten:
hade spanat på den här killen på puben där jag jobbade i england. vi var på en indieklubb och han var den typiska gåruntpådansgolvetochsecoolutochintedansa.-killen. jag tänker, nej nu jävlar! går fram till honom när han står själv och säger att jag sett honom på min pub. tio minuter senare hånglar vi. efter en halvtimme har vi lämnat klubben. på vägen hem får jag veta att han älskar en artist som jag också älskar och att han är veggo, katsching tänker jag. vi går hem till hans kollektiv och har sex. charmig som jag är så är det första jag visar honom mina stora blåsor på fötterna som jag fått efter mina nya klackskor.
han är het, ung och len. jag älskar hans lugg som hänger ner i ögonen. minns inte jättemycket av första gången vi låg men han frågar på morgonen hur många jag legat med (varför fråga om det, fattar inte grejen) han säger att jag är ett bra 30-något på hans lista. ” but you proberbly hear that all the time” britten har flickvän och är mentalt instabil vilket är en av anledningarna till att jag fortsätter å träffa honom*emotjej*. han har lite märkliga sexfantasiter bl a säger han en gång att han tex skulle vilja låtsas att jag är hans lillasyster!!! han kallar sig själv pervert iofs. han ger mig komplimanger när vi ligger vid några andra tillfällen, ” i wanna fuck you for the rest of my life” och annat jag suger åt mig. britten stönar alltid mkt,,hett. det blir mycket ”oh god oh god” vilket gjort mig lite skadad och får mig att stöna ”åhh gud” ibland nowadays. (låter så jävla töntigt) även om britten är het så kom han alltid för tidigt för att jag skulle bli nöjd. en gång tittfuckar han mig. så sjukt menlöst sex, sen ”råkar” han spruta mig i ansiktet. han råkar spruta mig i munnen någon gång också. samtidigt som han är ett ass, är han söt ibland och ger mig alltid te på sängen morgonen efter.
jag åker hem, vi träffas för en reunion något år senare då har vi kåtat upp oss via cybersex en del och istället för det planerade hotellsexet så knullar vi i hans föräldrarhem i hans lillalilla säng. han kommer efter 5 mins penetration. jag dör av frustration..han vill inte kela och inte ha morgonsex. dagen efter har vi planerat och ses för att ligga/ umgås mer men svarar han inte på mitt sms och jag hör aldrig av honom mer.
han var en kille med sjukt mycket madonna/hora komplex som förlorarde respekten för tjejer när de ”gått med på” vad han vill. även om han var ett ass hade vi en connection mentalt och vi kunde vara väldigt privata med varandra, vilket ofta får mig hooked på personer.
britten är så nedlagd nu,,raderad från alla internetsammanhang, har inte ens något nummer kvar.
självbehärskning som funkar för en gångs skull




jag fick en liggakomplimang idag från min lover och tänkte på det hur sjukt viktigt det är att få höra att man äger i sängen ibland. jag är tyvärr ofta sämre än mina partners på det där
men go liggakomplimanger!

/fröken b

1 kommentar:

Grovt Initiativ sa...

so true på komplimanger! eeh och jag är också dålig på det..