Sidor

fredag, november 21, 2008

no more bush

idag blev jag kallad fröken mötes-dt..haha

kanske ska jag träffa råddjursögat i helgen och får åka en bit för att komma dit
"men jag får göra det värt resan!" , sa hon
så nu har jag lite förväntningar i smyg.

annars har jag fittissues igen och det beror inte på att jag skövlade hela busken för några dagar sedan. det är någon annan slags obalans, kanske ph:t är fuckat. det verkar inte alltid vara så gynsamt för min fitta att intensivligga.

jag kommer aldrig att vara bekväm med full bush. mitt fitthår är alldeles för strävt och tjockt och nu när jag rakat känns det äntligen som att jag har en fitta igen, man känner liksom läpparna mot trosorna.
nästa projekt är att prova hemmavaxning, dock vet jag inte om jag vågar testa analhåret..eekk

/fröken b

Inga kommentarer: