Sidor

fredag, november 28, 2008

fredagkvällsrunket

är för tillfället rätt insnöad på sk dp violations i porrsammanhang.
allt annat är tråkigt. för tyst, för mjukt, för lite händer som håller hårt i hår eller hårt om halsen
jag undrar hur det känns med dp, att köra med två kukar inne samtidigt. inte något jag är beredd att prova direkt, inte än i alla fall. men det jag tänker på när jag kollar på dp:s är att i de ställningarna där männen knullar en kvinna i varsitt hål (fitta,ass), så är de ju så nära varandra. det är så de måste känna varandras kukar genom hudväggen. varför känns det då ändå så långt ifrån att de ska testa varandras hål? de har ju värsta chansen lix. 2 in 1, bli knullad och få knulla mun samtidigt.
jag vill testa dp..inte ass & fitta då, utan fitta och mun, det verkar nice.
ska bara hitta två män som jag känner mig tillräckligt bekväm med, som de två ex:en från liggalistan då, någonstans runt den nivån, för jag vet ärligt talat inte om jag skulle våga gå hem med två helt nya guys, det känns lite väl utlämnande och en för utsatt situation tyvärr.
jag vill ha två killar jag är bekväm med och två killar som kan tänkas knulla varandra så jag kan få se, ev suga samtidigt. det känns räätt så svårt att få tag på, eller?
finns ni där ute?

/fröken b

Inga kommentarer: