Sidor

fredag, november 14, 2008

mötessex

det har inte blivit så mycket dirtinlägg på sistone. det har varit brist på inspiration och brist på sex.
nu är jag tillbaks med mannen som är mitt bästa ligg, som jag står mig nära och kan göra massa porriga saker med.
som imorse..jag vaknar naken i hans säng. han är uppe, jobbar hemma och sitter i viktiga möten. jag går upp och han fångar mig, jag är nyvaken, rufsig och håret är ostyrligt och lockigt.
han mutar headsetet och lägger handen på fittan och smeker. jag hör mötet lite halvt från ena hörluren. jag stönar och darrar av njutning.
sen knäpper jag upp hans gylf och går ner på knä framför honom.
det är underligt, för bara något år sedan var det här att knäa framför och suga av någon väldigt känsligt för mig.
det här är kanske 3e gången det sker och jag gillar det. gillar det för att det är dirty, gillar det för att jag gillar att knulla med honom så mycket, gillar det för att jag tycker om honom.
och så vet att han aldrig någonsin skulle göra eller pusha mig till något jag inte är bekväm med
det är spännande att upptäcka mer och mer nya sidor av sin sexualitet och vi gör det tillsammans.
jag gillar att sitta där på knä och knulla honom med munnen, jag gillar hur han håller i mitt huvud och hår.
det där med deepthroat blir så mycket lättare om man övar och det är också något jag gillar nuförtiden.( med honom iallafall med andra vet jag inte än.)
det är så hett hur han stönar när jag har hela kuken i munnen, det får mig att klökas och ögonen tåras. om jag inte hade haft munnen full med kuk, hade jag haft ett leende på läpparna när jag gör det där.
det störiga med kuksugningsbiten är att jag blir trött i munnen rätt lätt..på att hålla på och gapa sådär länge.
jag ska suga mer, öva mer, kunna längre.
jag vill komma till punkten då jag börja fundera på om jag är beredd och gå så dirty att jag ber om att bli sprutad i munnen. det har bara skett när jag inte varit beredd på det tidigare, eller killen inte sagt ifrån och då är det inte särskilt hett, då blir jag bara sur.
men nu är jag helt klart beredd att testa.

den här mannen har numera ett helt album med nakenbilder på mig.
jag har inte så lite av honom heller.
jag kommer på mig själv med att gilla det mycket. fotona jag tar tänder mig också
och det finns ju så mycket snyggt man kan göra med naket, både porrigt och mer neutralt naket.

kolla den här sidan för snyggt naket och påklätt,taget med polaroidkamera


/fröken b

Inga kommentarer: