Sidor

onsdag, juni 18, 2008

hår

när jag hade tråkigt på jobbet idag så funderade jag på pung. och om pungen är hårig egentligen..
för jag kan inte minnas att jag träffat på en enda en. och hade jag gjort det hade det varit en väldig turn off. eller, rättare sagt , jag skulle inte slicka eller suga hårig pung. helst inte ta på den heller.
hur kommer det sig att så många män rakar pungen? har läst att det är skönt..men hurdå ? jag fattar inte.
och varför rakar man just pungen och inte resten?
det är samma sak som att en del män inte råkar på fitthår särskilt ofta. jag träffade en man som blev paff av att se att jag hade hår. och då var jag ansad också. eller som den gången då jag duschade på roskilde..rakade fittor everywhere. av de kvinnor jag vet hur de ser ut "down there" så känner jag en kvinna som är helrakad. annars nada porrfittor.
jag hade kanske gjort det om det hade funkat och inte blivit rött och irriterat hela tiden. vill testa vaxning någon dag..bara för att. för att se hur ont det gör och hur länge det håller sig borta.

jag tycker fortfarande det kan vara lite känsligt att någon anmärker på mitt fitthår eller överhuvudtaget uttrycker en åsikt när man inte känner varandra så bra. själv skulle jag aldrig komma på tanken att be en man (eller kvinna) raka sitt kön om man inte var i en relation eller stadiga kk:s. och sen är det ju mycket lättare att få svamp. det är ju inte särskilt praktiskt utan hår och så känner man sig som en kyckling. inte så hett.

en annan sak. jag tycker att det är spännande att män får mer kroppshår ju mer åren går. jag låg med ett lammkött innan, britten. han var så len så len på bröstet och jag gillade det. kanske är det lammkötten jag ska satsa på?
det är knepigt med hår. det väcker så mycket känslor, kan göra folk så upprörda.
när jag var på ett polynesiskt spa på andra sidan jorden, så var det i princip bara asiatiska kvinnor där. gissar på att de flesta var från japan och kina. när jag duschade efteråt så kunde jag inte låta bli och snegla. så mycket fitthår har jag inte sett sen...öh, minns inte. jag tyckte det var rätt skönt med det där självklara bushen för man får så sällan se en fullt utväxt bush hemma i sverige. tänkte, det är såhär fittor ser ut..egentligen. och jag tyckte det var rätt snyggt faktiskt. hemma blir det så att man till sist inte ser något hår i simhallen och tänker att nähä, det här är kanske inte ok, håret. det är svårt att komma undan den känslan ibland.

/fröken b

Inga kommentarer: