Sidor

lördag, juni 21, 2008

knottbett

så var det då midsommarafton. jag plockade inte sju sortes blommor och hoppade över gärdsgårdar men jag knullade utomhus. fruktbarhets helger ska firas som sig bör.

jag och stadigt låg i en soffa i ett tomt hus. vi hade just ätit sillen och var dästa. stadigt ville visa mig fjället och ett utsiktstorn. jag sa när vi är där ska jag förföra dig i blåbärsriset. mitt i skogen mötte vi två män i träningsoveroler. de hade bergis knullat, vad skulle de annars där ute och göra mitt på midsommar, titta på fåglar, utsikten? utsikten var mest träd och berg som jag fick med en kuk och kyliga vindar runt rumpan. jag hade velat vara helt naken att bara känna vinden mot naken hud, trots att den var isande kall, var det som att få en extra erogen zon. så där stod jag, byxorna vid anklarna med jackan på. i ett torn ägt av någon fågelskådarförening och blev knullad bakifrån. vid nått tillfälle stod jag på knä och sög. nästa höll jag så hårt i räcket att tornet gungade. vi såg ner i blåbärsriset och tog trappan ner. vi botaniserade efter en lagom plätt bland stock och sten och jag la mig ner i riset. stadigts knän blev jordiga och barriga och jag såg vajande tallar och hörde vinden susa samtidigt som han trängde in i mig. trots isvindar kom knotten till vår uppvärmda blottade hud och små röda bulor i mitt könshår påminner mig nu om hur ett midsommarfirande kan gå till.

/fröken d

Inga kommentarer: