Sidor

torsdag, juni 19, 2008

tågresa och våta trosor

efter att under morgonens sedvanliga surfning trillat in hos Mrs. Candy, varvid jag hittade detta, hade jag en aningens svårt att koncentrerar mig. min röst tillfaller förövrigt bidrag nummer tre, på andra plats kommer bidrag nummer ett. nåväl. då det inte fanns tid för avreagerning eftersom väskor skulle packas, sprang jag runt i lägenheten med en lite lätt småfuktig och kall fläck i mina trosor. det kan ju vara av fördel att lätt bli blöt men vid vissa tillfällen, som när man har lite brottom och vet att man ska sitta på ett tåg i ett antaltimmar, blir det en aningens frustrerande. hade jag inte känt av det våta hade jag inte blivit mer upphetsad, så hela grejen blev en ond(läs kåt)cirkel.

när jag väl sen satt på tåget var alla toaletterna ur funktion eller upptagna så någon toalettrunk blev det inte tal om, vilket fröken b föreslog. men däremot satt det en liten nördig man snett imot mig. vi satt vända mot varandra så varje gång jag tittade upp hade jag han i mitt synfält. han var inte riktigt liggbar, utan mer en sådan som man vill slänga ner på en stol (eller tågtoalett), rufsa om håret på och sen suga av, bara för att få se hans min av att det faktiskt kunde hända honom. när nörden sen flyttade sig in mot fönstret och våra blickar ej längre kunde mötas satte det sig en rakad något mörkare man på hans plats. även denna dörrvaktsliknande figurs blick mötte jag hela tiden. för även om han var något liggbar så var han snubben man ville på eget intiativ bli upptryck mot en vägg (tågtoalett?) och knullad hårt av. mina små fantasier krockar ju något med att jag har en stadig att tänka på, kan man tycka, men det är ju bara fantasier. och jag har inget imot att han skulle gå runt och bli upphetsad av att fantisera om nån brud han såg på ett tåg (eller snubbe för den delen) bara han avreagerar sig på mig sen.. såg dessutom en liggbar brud. såg sådär skönt dansk ut. henne ville jag ta på. inte nog med att jag redan var semiupphetsad av mrs candys små filmer så avslutade jag Creme fraiche på tåget vilken råkade mot slutet enbart handla om när hon går på bögklubb och ser på vid the glory hole och även bevittnar och mycket utförligt beskriver fist fucking.

nu ska jag ta mig en dusch och raka bort lite hår.

/fröken d

Inga kommentarer: