Sidor

onsdag, juni 18, 2008

porr-repris

just avklarat dagens porrunk. idag blev det star trek porr.
inte för att jag är någon star trek-nörd, inte alls. jag hade bara fått den skickad till mig av drygkuken. det finns märkliga inslag som gröns sperma..haha. anyways

jag gillar att att fröken d är min porrväninna. vi diskuterar ställningar, tekniker. fascineras av vissa brudar och deras knullskills. inför helgen tänker jag tex. spana ställningar en del. funderar på vilka jag kan tänkas klara av osv. något jag märkt är att "krabban" (bruden är vänd med ryggen mot killen och står på alla fyra över honom och rör sig upp och ner) väldigt vanlig när man kollar porr. bra ställning för close-up på kuk i fitta. antar att det är därför.
kanske ska testa krabban snart.

vi, b och d delar med oss och runkar till samma saker. (inte tillsammans...än..;) )
det gör så att vi delar delar pleasure på något vis. som en avståndsknull. använda porrmediet till att få någon annan att komma.
här om dan var det det här vuxenklippet
jag gillar det. dels för att det är hårt. dels för att de verkar tycka om varandra på riktigt. båda två kommer hårt. hon är het. tyvärr inte han..alls. men alltså fy fan vad hon rider..och suger. det är så vi nästan misstänker att filmen har speedats upp. och när det är som mest intensivt ser de ut som att de är två vibratorer som ligger på varandra. jag gillar hur hennes hår slänger. jag gillar att ha håret så. jag måste knulla en brud med som släpar sånt långt lent hår på mig någongång. min brudvänner vet mer om vad jag gillar än nästan alla män jag legat med.
men fast i heteronormativa träsket och avsexualiserande av brudarna runt mig. det måste bli ändring på det snart.

det är ju lite intressant att jag halkar in på porr hela tiden när jag bara sett två hela porrfilmer än så länge och började porrsurfa för mindre än ett år sedan, men jag är fast.

idag på jobbet talades det om porr. det var en kille som hade gått gymnasiet på en skola där det bara var linjer som fordon osv. mansdominerade, yrkesinriktade utbildningar helt enkelt. han berättade att på tvn som fanns på skolan visades det porr jämt. jag hade nog tagit rätt illa åt mig om jag gick på den skolan, obehagligt liksom. jag själv har aldrig kollat på porr med sällskap än (förutom fulprr då). borde det inte mest vara frustrerande om man inte tänker runka ihop? det faktum att det var så mycket porr going on på hans skola känns rätt mycket typsikt tonårskillar sätt att förhålla sig till maskulinitet. maskulinitet är så spännande. borde läsa mer maskulinitetsforskning. om hur män förhåller sig till normer osv. mansideal och vad detta leder till. sjukt intressant.

det jag egentligen skulle ta upp är att dem som satt vid mitt bord avhandlade ämnet som om det var förkastligt med porr. jag förstår det egentligen. det har jag också tyckt. rätt nydligen. damit, med mina ultramoraliska uppfostran så har det inte varit ok alls tills nu.
min gruppchef drog ett skämt om att en av männen som jobbade där skulle ta med hans fru till en sexvideoaffär och han sa att han skulle förmodligen få stryk av sin fru isåfall. (tror gruppchefen är lite förtjust i den mannen). varför är det fult att gilla porr?? och varför sitter det så många systrar nära mig och vill ha tag på porr, vill utforska och vet inte alls vart de ska börja leta för det enda de har sett är plastiga-faketan-silikonfolk som har sex som inte känns schysst eller verklighetstroget.

jag vill sprida ordet. bränna filmer till dem, skicka klipp så de har något gött att runka till. ge tips, få tips. det finns ju bara om man letar. tacka vet jag internet som gör det så enkelt att bara sitta och klicka runt, hitta det man tänder på. eller bara kolla på fulporr som det här vi såg häromdan med mannen som runkade iförd en stor päls..haha

mer porrfilmstips kommer komma efterhand att jag hittar. leta på anna span så länge
jag har bara sett uniform behaviour än. ska skriva mer om den en annan gång och varför jag gillade den och spans sätt att göra porr.
på min önskelista står för tillfället spans- hug a hoodie och erika lusts - five hot stories for her.
vill man inte ladda ner kan de köpas här.
inte visste jag att kvalitetsporr skulle va så förbannat dyr. 300pix. thats way to much. men jag vill ändå ha dem i hyllan.
jag fyller år i augusti fröken d..hinthint..:)


det åkte förbi några heta besökare idag på jobbet. varför hamnar jag aldrig i säng med några heta blattar (jaja, generalisera)
ge mig iranier, pakistanier, indieindier. eller tatuerade män. eller det bästa, en combo.
när vi kommit igång lite mer med bloggandet får jag väl köra slut machines metod. be läsare skicka in bilder på sina kroppar och bestämma sig för att gå på dejt/ligga med den bästa.
jag hoppas jag en dag kommer ha heta tatueradeblatte-groupies..haha

/fröken b

1 kommentar:

Fröken B och fröken D sa...

Yo appropå maskulinitet! läs Med uppenbar känsla för stil av Stephan Mendel-Enk, sjukt bra bok om mansnormer och hur de förhåller sig till dem.

mer braporr åt folket.
puss
fröken d