Sidor

torsdag, juni 19, 2008

nakenfoton

igår pratade jag med lover. (lover=drygkuken) han får heta lover när jag är glad på honom och drygkuken när jag inte orkar va glad i honom.

efter ett tag så antydde jag att det var dags att han klädde av sig för mig. då jag skickat bilder på mig i de underkläderna jag vill bära på vår knulldejt.
och han gick med på det. han frågade vilken vinkel han skulle välja, hur och vad som skulle vara med. bara så där. det har hänt en gång innan att en man, britten, skickat naket till mig. det skedde efter att jag trånat under en cybersexsession. så fick jag en kuk via msn av britten och utan någon antydan till att begära nakenbilder tillbaka. gilla män som klär av sig nakna för mig. sexualisering av män ftw!
men när lover frågade mig hur han skulle ta det så kom jag inte på något jättespännande. jag bad om ett runkfoto och en closeup på kuk& pung. detta fick jag 5 minuter senare.
självklart blev jag till mig i trasorna. för några år sedan tyckte jag bara kukar var läskiga. nu blir jag helt..åhh. kom hit och geeee mig.
tänkte lite på det. hur ovant det är att tänka i banorna sexiga kukfoton. hur jag vill att han/de ska posera för mig. jag är inte van vid att se dem i sånna situationer. upporrade..bara för mig. jag vill bli van. och helst av allt skulle jag vilja vara där och fota någongång. visst gillar jag mangrant men jag vill ha mer. getting down and dirty. synd att de inte kan slicka sig själva bara.

han däremot visste precis vilken bild han ville ha. men det fick han inte. jag var sunkig och ful och ville inte alls porrposa då. eftersom fröken d vet allt som händer på den sexuella fronten så blev hon lite avis tror jag och det slutade med att hon fick bilder av mig, på mig som varit menade för lover för månader sen men som jag aldrig skickat. vi pratar tuttbild nu, ingen fitt-closeup.
så..fröken d..you owe me!!!

jag ska snart åka iväg till stan. det är the big fallos-weekend och jag försöker att inte ta ut för mycket i förskott.

om du inte får till det så kan du njuta av att kolla på när andra får till det. med sig själva.
dagens tips är ett måste. beautiful agony. en sajt där man kan kolla på olika människor som runkar sig till orgasm. det är väldigt snygg och städat och jättespännande att få se massa nya okända människor komma. man får bara se ansikte och axlar. very sexy i would say. och vackert.tyvärr kostar det (dock kan man gå in och kolla på gratis preview ) men det går enligt källor att fixas genom att skaffa ett konto här. där det även går att få tillgång till SG.
har btw förlorat allt intresse för att någon gång bli SG sen jag hört att de blivit uppköpta av playboy. typiskt

/fröken b

Inga kommentarer: