Sidor

lördag, juni 14, 2008

stadigtligg

så var det fredag och den stadige kom till stan. den stadige och jag, fröken d har kilat i ungefär ett år nu, lite mer. han har blivit den som lärt sig mest om mig och vad jag gillar och som lärt mig mest om hur och att man kan snacka i sängen.
jag och fröken b har under en längre tid disskuterat hur man rider bäst.. jag har kommit på att typ glida fram och bak på killen har varit bäst för mig, rent balans, uthållningsmässigt och typ för känslan. igår råkade jag våldföra mig lite på stadigt som egentligen var avlidningstrött, men då passade det ju att det var jag som tog komandot. först ville jag testa en variant jag såg här (vuxetklipp, gillar tjejen, sjukt het) där hon har fötterna i marken och lutar sig fram, medans han sitter ner och hon knullar honom. gjorde lite ont i låren efter ett tag, trots träning är jag inte vigast i stan. men det var gött! men till ridningen. eftersom stadigt låg/satt över kortändan på min säng så föll det sig ganska naturligt att när jag red honom hade han fötterna i marken. han tog även spjärn mot väggen vilket gjorde det hela väldigt stabilt. när man rider blir det ju lätt så att snubben börjar guppa under en i otakt och så går det åt helvette ändå, men nu gick det hur bra som helst och jag kunde till och med göra det ganska snabt. kom sjuktskönt på det där skumma sättet jag gör när jag är ovanpå och efter det fick stadigt ta över rulijansen, svårt att forstätta när kroppen blir helt lealös. ibland kan jag verkligen känna hur han kommer och det känns precis som om jag ska komma jag med, fast jag inte riktigt gör det då, och igår var en sån gång. fröken d råkar veta att fröken b har varit ute på otyg och jag väntar med spänning på vad hon ska tillföra..
/fröken d

Inga kommentarer: