Sidor

måndag, juni 30, 2008

sexbedrägeri

jag vill att sex enbart ska vara njutning och glädje. det är då det är som bäst. och jag skulle önska att sex alltid var så. att den här bloggen enbart kunde handla om sånt sex. men sex har sina baksidor. när sex kommer ur anledningar man kanske inte kan se glasklart för sig själv. när intentionen att sex ska bli njutning blir ett njutningsmåste.
jag vill försöka skriva om hur man har sex som självbekräftelse. om han vill ligga med mig så tycker han om mig. jag har i många år sysslat med sådan självbedrägeri av högsta klass. i flera år har jag varit involverad i en relation enbart för att bli bekräftad. att söka engångsknull på klubbar för berkäftelsens skull. jag vill försöka uttrycka hur jag har fått panik vid tillfällen då jag inte fått ha sex trots att jag uttryckligen visat att jag vill. hur äcklig jag känt mig, hur frånstötande och påträngande, avvisad jag känt mig. de stora bråk och panikartade gråtattacker jag styrt upp och oftast skyllt på nått annat, för hur kan man få panik över att inte få ha sex. hur jag själv sällan till aldrig kan eller vill säga nej när någon gör mig närmanden. hur stadigt nu för mig är stadigare än någonsin när han vägrar mig sex utan att försvinna utan att skylla på något annat enbart klart och tydligt förklarar för mig på banalast möjliga vis att vi kan inte ligga nu, vi måste sova äta gå bajsa först, innan, du vet ju att du inte kan komma när du är stressad hungrig trött ändå. och jag vet ju. ibland vill jag bara ha sex för att det var länge sen, för att nått kanske är fel om vi inte, men, det är om sex är för att det måstes för att det var länge sen för att nått kanske är fel annars, som det blir fel.
jag ville försöka skriva nått om allt det här. det kanske gick. det kommer nog mer så småningom. kanske om den destruktiva bekräftelserelationen för några år sen, kanske om förstagångensnubben och kanske om alla där i mellan. så småningom.

Inga kommentarer: