Sidor

fredag, juni 27, 2008

keep your undies on, pls

vad är det med att män oftast inte har undies på sig i porrfilmer/klipp?
det är så not a turn on.
jo, det är kanske lite samma sak som att de flesta brudarna inte har bh på sig men ändå.
män utan kallingar...urk. och ja man vill bara ha kuken men utan kallingar,,nej, det är inte ok.
jag tycker det känns så skabbigt.
som den mannen som sov över hos mig en gång, jag däckade på soffan, han skulle sova i sängen. han ville ha mig, ok att jag ville knulla men han var inte tillräckligt mycket min typ. han försöker övertala mig att komma över till sängen och knulla honom. nej säger jag..but whyy? säger han .
då blir jag ju bara torr som en öken . en man som ifrågasätter varför man inte vill ligga är heller inte ok. då menar jag på en viharaldriglegatmedvarann-basis. vaknade iallafall den morgonen efter av att han går och hämtar vatten..jag råkar öppna mina ögon..och han går upp..naken. han är typen som inte har kallingar. och jag får en skymt av hans kuk. wtf?? sen när går man runt naken i någon annans lägga. dessutom i köket i en lägga där det bor fler folk.
sen dess har vi inte pratat med varann. de får inte tjata. då slaknar fröken b.

det är mycket som kan göras fel. som mitt senaste one night stand, det var kalas. när jag nyktrat till tillräckligt så låg vi i timmar, hans kompenserade sjukt bra för sin lilla kuk med fingrar istället men ändå, han började redan fantisera om vart vi skule knulla i hans lägga nästa gång vi skulle ses och frågade om min msn och om/när vi skulle ses.
och visst det är väl bra att någon kan visa sitt intresse öppet. men han var för på, då slaknar jag, igen. en potentiell klingy guy.

det jag egentligen skulle skriva om var fula porrklipp, som det här 70-80-tals
haha. jag är impad över mattan och vafan är det för rörelse hon gör när hon kommmer..?

eller som det här. de kan ju inte mena allvar. män som håller på sådär med tungan är ju såå äckliga. försöker han se het ut när han åmar sig med sin kuk mot duschen. jag kan inte riktit avgöra om han är seriös eller inte. överhuvudtaget ett klipp som inleds med att mannen sitter och bajsar..nej, alltså inte ok storyline.

varför envisas så många med att sätta ful musik till porrklipp. vi kanske skulle starta ett porrband fröken d..? vi kan stöna lite och spela synth..^^

imorgon har fröken b liggadejt med lover. hon är lite disträ så vi får se vart det leder.

/fröken b

Inga kommentarer: