Sidor

söndag, juni 15, 2008

sex med hjälp av ett och noll

ja, det var ju lämpligt att min sexliv hottas upp en del lagom till vi startar den här bloggen.
om sanningen ska fram har jag varit frustrerad rätt länge nu.

drygkuken skickade sms till mig imorse. en dag efter vi sågs. han var frustrerad för att jag inte var där och kunde ligga med honom. det började lite försiktigt och eskalerade i en 20lång sms session med olika skamliga förslag. tills sist började jag stöna när jag öppnade min inbox.
han har kåtat upp mig så att jag inte kunnat tänka ordentligt idag. inte gjort något vettigt.
min hand är trött i runkmuskeln.
inte visste jag att han gillade det så mycket, dirtytalk.
jag gillade det mesta, en del var för grovt. men sms eller cybersex och dylikt handlar ju om att fantisera. i fantasier kan jag komma med män när jag knullar dem. drygkuken kommer också. vi kan knulla alla konstiga ställningar och ståkuken tar aldrig slut.
jag har tex inte lust att bli munknullad på det sätt han skrev om.
men uppkåtad som jag var så körde jag på..det är så hett att höra vad någon vill göra med en.
det handlar om att dela fantasier. se vad man har gemensamt. för sällan tänder man ju på exakt samma saker. det är som att glo på porr lite, man kan glo på och runka till sånt sex fröken b inte själv är så pigg på..för det är inte på riktigt. det är deras sätt.

jag ha även haft en britt som jag hade rätt mycket cybersex med. låt oss kalla honom rockkuken.
det var mest jag som stod för underhållningen. det är lite knepigt vilka regler som gäller.om båda ska ge förslag eller om den andra bara ska stöna åt förslagen. jag brukar köra på no 2.
jag visste att rockkuken ville göra saker jag aldrig ville göra. han var lite pervers så att säga. och om jag styr cybersexet så bestämmer jag vad som sker i vårt påhittssex. när man kommer upp i varv och blir kåt och tänker på kukar så kan jag nästan råka säga att jag vill bli dubbelpenetrerad. kukad i röven. kuk överallt. det vill jag inte irl. det är rätt svårt att hålla igång fantasin också. hitta på, detaljrikt.
det är storytelling det handlar om och inte alla har talang för det..

går man på något sätt med om det man har låtsassex om? om man sedan träffas menar jag..eller iallfall är det ju lätt att trigga igång förväntningar..
när jag är uppkåtad så stoppar jag oftast inte någons fantasier genom att säga: neehe du jag tänker inte äta din sperma. men det är ju inte så spännande att rapa upp något om att knulla missionären. även om det är det man vill, då.
det är knepigt att runka samtidigt som man skriver, iallfall på datorn.. därför är det bäst att få förslag tycker jag oftast..mest praktiskt liksom.

men oj, dirty talk. det är underskattat. jag har varit kåt som en annan marskatt idag. till sist satte jag i en tampong för jag är så jävla våt. min syster ringde i allt. jag läste ett sms samtidigt och kunde knappt uppfatta vad hon sa. jag kom så hårt imorse efter alla heta förslag att jag fick kramp i benet. jag är fortfarande våt.

om jag ska gnälla lite mitt i allt det här härliga sexsnacket så gör det att vi bägge två blir så fixerade så vi glömmer prata om annat. glömmer umågs när vi ses mer genom att knulla
men vi har aldrig varit så jättebra vänner kanske. men det är ändå lite synd att vi inte klarar ha det på bägge sätt.


jag har fått veta mer om hans fantasier nu vilket är uppskattat.
jag har bett om två saker på nästa träff.
att han sätter ihop mina händer med handcuffs bakom ryggen. vi kollar på porr och sen knullar han skiten ur mig
det är veckans fantasi. den var hans. nu är den även min
jag ser fram emot nästa helg i can tell you...
jag vet redan vilken porrbh jag vill ha på mig. ska kolla runt efter stay-ups också..

vad tycker du om dirty talk, fröken d? tänder du på att få porriga förslag som du inte vill göra irl?

/fröken b

Inga kommentarer: