Sidor

måndag, juli 14, 2008

det hände igen

jag och stadigt har inte knullat på typ en vecka. jag har haft mens och faktiskt inte alls känt för att ha sex på typ en evighet, har känts jävligt konstig, men ändå bra att inte ha det när man faktiskt inte vill. men så i morse. jag fick käkat lite frukost och gick sen och la mig igen. stadigt kom till mig i sängen och jag höll kvar honom när han tog på mina bröst och klädde av honom de kläder han tagit på sig. han slängde upp mig på sig själv och jag hade nog inte hunnit bli så blöt som jag borde blivit efter en uttorkande mensighet. det gjorde något ont när han trängde in men i min ivriga kåthet gillar jag smärtan. stadigt hade svårt att hålla sig från att komma när jag red honom och tyvärr kände jag inte allt för mycket. men.

jag satte mig rakt upp och började rida honom mer bakåtlutad. han gnuggar min klitta och tar sen min hand och sätter den där i stället. jag känner hur han kommer åt en punkt inne i mig som ger mig en välbekant känsla av kissenödighet. jag släpper efter för den och fortsätter rida honom och för varje gång den återkommer och jag släpper efter för den så ökar blötheten och stadigt stönar hur han älskar att höra det där ljudet av våtheten (som jag i början fann genant). jag lutar mig fram över honom igen och kysser honom och känner hur det rinner längs hans midja och mina lår.

han vänder mig om och jag ser hur det har blivit två blöta fläckar på lakanet och ser hur det rinner längs mina lår. vi fortsätter knulla och jag vägrar honom komma eller få mig att komma med sina fingrar. jag vill krama kuk när jag kommer. jag vill bli penetrerad hårt samtidigt som jag gnuggar min klitta. tills jag kommer.

så jag undrar lite. squirtar jag verkligen eller kan man squirta utan att komma? för det känns verkligen inte alls som att komma när all vätska kommer ur mig, annat än kissnödighetskänslan som i och för sig är väldigt skön på ett helt annat sätt.. nån som har varit med om det samma? pretty please berätta!

Inga kommentarer: