Sidor

torsdag, juli 31, 2008

guitar groupie ^100

okej, kåtheten är tillbaka. efter några veckors torka onnade jag och jag kom och kom och kom och kom.. började kolla på guitar groupie och innan han ens får av henne klänningen har jag kommit första gången, jag fick typ hålla mig. (man kan få tag på hela här).
när jag runkar kommer jag oftast flera flera gånger. jag kan nästan komma hur många gånger som helst. nån av dom första gångerna jag och stadigt telefonsexade blev han lite förvånad när jag letade upp mitt headset så jag lättare skulle kunna använda båda händerna (förvarar det nu strax bredvid sängen) för, två fingrar i fittan och en på sprattel knappen (tack Olle!) är my way of driving. sen, jo jag spänner benen väldigt mycket när jag onanerar, även när jag knullar men då inte fullt lika, bara om jag har svårt att komma, det blir på nått sätt lättare då.. ibland får ett lillfinger eller så pilla lite in the anus, och ibland kan jag skippa fittan helt och bara köra ass, eller bara köra klittan, det beror lite på dagsformen.
jag runkade tills det rann svett från armhålorna ner runt ryggen, rann från tuttarna och blev fuktig i pannan, och tills dess att filmen var slut. han får henne att squirta och det är typ så gulligt på nått sätt. dom är hårda och kör porrgrejen, jag gillar honom inte riktigt för han påminner om en ful hund, men han verkar rätt schysst och han får henne ju att squirta..!

/fröken d

Inga kommentarer: