Sidor

måndag, juli 14, 2008

do you swing both ways?

igår fick jag frågan om jag "swing both ways" av en av stadigts vänner. med lite sänkt seriös röst och blick snett upp på mig, hade han haft emo-lugg hade han bekymrat dolt halva ansiktet med den. jag och lillebrodern (en annan av stadigts vänner) disskuterade nämligen hur h e t carmens ass är i l-word. scenen kan besådas nedan. jag blir ju verkligen till mig i trasorna.

jag ryckte mest på axlarna och sa nja, inte mer än vanligt (tyckte jag fick till det riktigt bra). och försökte samtidigt hålla mig lite för skratt. lyckades mindre bra och småfnittrade. under resten av kvällen fortsatte så nämnda vän att säga "she's turning on you" till stadigt. som tur är är stadigt minst lika gay som jag så han svarade mest med "i'm turning on you babe!!" och slängde sig på den lille vännen.

alltså brudar är ju sjukt heta. mitt mesta önskeknull skulle nog vara en brud. väldigt gärna katherine moenning.


och en gång hände det. nästan.
en gång på en folkhögskola var fröken d väldigt full. hon och två kamrater, en manlig hon kände väl och hade nått form av off and on förhållande med, designern och så en brud hon inte kände jätteväl, dalkullan.
vi hade allihop varit på den lokala puben och köpt shotbrickor... när vi vinglade hem drog vi ner i bastun, fast då var vi fyra, satt där en stund och vad vi gjorde är dolt i mitt luddiga minne. efter ett tag kom vi fram till att vi borde se en film, typ i designerns säng.

den fjärde föll bort och vi tre, designern, jag och dalkullan drog upp på designerns rum och la oss raklånga i hans säng och slog på kalle och chokladfabriken. designern låg i mitten och jag och dalkullan låg på var sin sida om honom. jag och designern hade knullat och haft nått form av förhållande ett tag innan och hans hand låg väldigt tungt mellan mina lår. jag var full och kåt och tryckte min kropp närmare hans.
stämningen i rummet slutade någonstans där att vara barnfamiljsfilmvänlig. hans hand vandrade runt på min kropp och jag undrade om inte dalkullan skull ta sitt pack och dra, känna vibbarna av att jag och designern skulle ligga, höra mina stön och fatta vad som höll på att hända.

istället hörde jag hur hon också andades tyngre, likaså gjorde designern, vars händer var upptagna på båda sidorna om hans kropp.
någonstans här insåg vi alla tre att vi hade hamnat i en hög nakna och svettiga tillsammans.

jag hade mina fingrar i henne hon var naken, len och rakad samtidigt som han knullade mig och vi hade varsin hand på varsitt av hennes bröst. dom knullade och jag hånglade med dom. jag sög av honom och dom hånglade. svettiga fnittriga och sömniga somnade vi i hans stora säng. på morgonen dagen efter gick jag på toa och insåg att vi vält ner saker från hyllorna där inne, toan låg vägg i vägg med snubbens rum.

so in a way. i do swing both ways. men jag bryr mig mest om att suga på min trekantskaramell någon gång ibland. och sno hångel av mina brudar. och där i mellan önska mig knull med katherine moenning..

/Fröken D

Inga kommentarer: