Sidor

onsdag, juli 16, 2008

fotbollsplanen

stadigt har en vän som jag connectade med i porrsurfandet. skickar lite länkar åt varandra och sånt, sjukt kul. träffade människan för första gången för två år sen och nu igen igår. han kan få gå under täcknamnet dave gahan, deras likhet var slående. highly liggbar.

efter mycket öl vin nubbe och en incidet med mitt finger i hans mun, skämt om bånge och hans nakna syrra började jag bli fyllekåt och försökte inleda de båda till en dubbelskedning av mig. satt kåt tryckt mot stadigt och fylldes på med egosocker (tack goda hustrun för begreppet) och ville helst dra hem och knulla dem båda. tyvärr drog davemannen och hans sällskap och min dubbla skedning (med, i mitt huvud, extra allt) slutade innan jag ens dratt på de stora övertalningsväxlarna.

stadigt och jag hade  missat alla bussar och andra färdmedel så vi påbörjar vår vandring hem mitt i natten. när jag är full blir jag redigt kåt, clitt boner är bara förnamnet och mina trosor är våta bortom räddning. hålla tyst om det kan jag inte heller utan berättar högt och tydligt för stadig hur mycket jag vill ha kuk. ett fåtal minuter hemifrån, där en skog med fotbolsplan är det enda kvar av sträckan. säger jag till stadigt att du skulle känna min clitt boner i detta nu och han sticker ner handen i mina byxor. kalla fingrar mot hård klitta och jag blir i princip knäsvag. sticker ner min egen hand i stadigts byxor med en lenhård kuk. mot stängslet vid fotbollsplanen knullar vi tills en väktarbil kör upp på vändplanen och vi flyttar oss några meter mot ett plank. fyllan är som bortblåst stadigt knullar mig bakifrån och min hand är på min klitta och vi är båda nära att komma. 

precis när vi slutar och börjar gå hemmåt möter vi en nattjoggare som lätt hade sett och hört oss om vi fortsatt i två minuter till.

väl hemma somnar jag som en stock men vaknar morgonbakiskåt och tafsar stadigt vaken. han slänger upp mig ovanpå sig så jag ligger på honom samtidigt som han knullar mig. han kan ta på min klitta och likaså kan jag. hårdast blir jag när vi vändre på mig och jag rider honom, i min fantasi blir jag dubbelpenetrerad av dave mannen suger av honom och har händer på hela min kropp.

fantasi kan må överträffa verklighet men om det är en trekant jag skulle vilja uppleva så är det den med stadig och dave gahan mannen.

/fröken d

1 kommentar:

Fröken B och fröken D sa...

åh, fotbollsknull låter hett. jag måste börja ta mig outdoors.

det var evigheter en vi sågs..kom ner snaart fröken d, jag vill prata snusk irl.

/fröken b