Sidor

torsdag, juli 31, 2008

torka och eldningsförbud

hej, fröken d här.
jag vet att jag inte har skrivit på typ en längre evighet. jag ligger nästan tio inlägg under fröken b som är betydligt mer produktiv. även liggaktiv.
för tillfället sitter jag och svettas, ymmigt. det är typ 30 grader varmt i den här stan och hur mycket tvärdrag jag än försökt konstruera så blåser det bara lite lätt på mig sådär ibland.
min sexlust är typ nere på noll. jag vet inte vad det beror på. jag och stadigt har inte knullat på jag vet inte när. jag kan faktiskt inte ens komma ihåg när det var senast. kanske två veckor sen? tre?

det började med att jag fick svamp. jag får det ibland och den här gången gjorde det så förbannat ont. jag smörjde och smörjde och tillslut gick det över, ett litet litet sår var kvar ett tag längst ut, mitt vid öppningen. det tog väl någon vecka och då hade vi nån form av onanisex. ingen penetration, det gick liksom inte. hur mycket jag än ville gick det bara inte. sen precis när min svamp var på upphällningen fick stadigt för sig att nu jävlar skulle vi gå på återbesök för att kolla så att ingen av oss fortfarande hade mykoplasma. så woho, tidigt en morgon besökte vi sjukhuset i den storastaden och vi båda slapp att ha läkare rotandes runt i våra kön, utan fick göra egna små självtest, så som man gör för klamydia. så vi väntar nu på svar. jag undrar mest om dom kunde se nått alls av min sticka pga svamp och diverse svampmedel men men.
jag råkade nog nämna för den lille vännen (som även omnämnts här) hur jag fick göra provet och grabben i fråga verkade inte riktigt bekant med den kvinliga anatomin. han frågade förvirrat om det inte var svårt att hitta mitt urinrör eller nått sånt och jag fick vackert förklara för honom att det är Två hål vännen. två. och det ena är inte Inne i fittan. stackarn. det har iof länge förundrat mig, var fan kissar jag? lätt att hitta urinröret lix, men här har vi en fin bild så nu vet jag nästan iaf.

dessutom så jobbar stadigt nu igen och vi ses mest när vi sover, han går och lägger sig ett par timmar innan jag kommer hem och sover sött när jag kryper ner, inte direkt sexy time då. och inte heller när han kommer hem på eftermiddagen för mestadels har jag hittat på nått annat då eller så är det alldeles för varmt att ingen har någon lust att bli ännu svettigare.

sex är för mig dessutom väldigt psykiskt. fröken b skrev om det här och ja fröken b jag tror alla känner sådär. varför kämpar du mot dig själv? vad kan gå fel om du låter du vara du helt och fullt ut? att stadigt låter mig, denna dramaqueen, sexberoende, kyskhetstorkande, psychobitchiga, gråtande, snorande, besservissiga tönt vara helt och hållet allt, är hans största förtjänst. men det gör även att jag inte konstant går och är tänd på honom. på ett sätt gör det mig förtvivlat ledsen. att inte känna den berusande tändheten för honom så fort han är naken eller tar i mig, det får mig att tvivla, på oss och på mig själv. just nu känner jag det ju inte. den där kåtheten mot honom, fast jag onanerar inte ens, jag är inte ens det minsta kåt. jag kan inte säga vad det beror på. om det är stress, brist på tillfälle, värmen och hettan, att min fitta inte känns okej på grund av svampepisoden, eller om jag bara tappat lusten just nu. kanske är det tillgängligheten? vi brukar ju inte bo ihop, kanske är det de facto att vi plötsligt trängs på 18 kvm och jag hör honom bajsa, han får stå ut med mina fisar, jag får plocka undan våra strumpor och trosor, disken som fort blir till ett massvit berg? är det vardagstrisstressen?
det kan säkert vara allt, det kan säkert vara "normalt", jag har ingen aning, men jag tänker låta det vara. jag kanske ska onanera lite och se hur det känns. jag tror jag drömde om det inatt. ooh jag ska nog porrsurfa.. tihi nu blir vist lite kåt.
over and out.

/fröken d

Inga kommentarer: