Sidor

måndag, juli 14, 2008

veckans knull

jag hann ju inte ens skriva att jag förra helgen sög av min lover med honung. eftersom jag drömt om det så var jag tvungen att testa. det var rätt kladdig kan jag säga, men gott.

anyway. jag gick hem till lover i helgen. jag väckte honom,,var full och behövde mest sova.
tror ni det gick eller? nejdå. det rann till. jag ville ha hans händer överallt. mer, hårdare. jag låg och gnydde i timmar. det suger att vara med någon jag vill knulla när jag är för trött för jag orkar inte riktigt men jag måste bli knullad ordentligt innan jag kan somna. tyvärr var han också trött så jag kunde inte bara ligga still och bli knullad som är praktiskt i sånna trötta fall.

vi låg ändå lite till och från under natten. sen låg vi under hela morgonen. han höll så hårt och härligt i mitt hår, så det gör ont i hela huvudet. älskar att bli dragen hårthårt. älskar hur han attackhånglar mig. jag försökte dämpa mig lite eftersom min lovers vän sov över i en soffa i det andra rummet. denna vän har fröken b haft ett öga för innan men det hände aldrig något och hon har tappat intresset rätt mycket. vännen hade sin kk där. fröken b försökte vara tyst..eller tystare. det misslyckades hon med fick hon hör idag. stört jobbigt att inte kunna få låta så mycket man vill. ju mer jag släpper loss ju mer vill jag skrika. förra helgen var det störjoursvarning på mitt orgamsskrik.

på morgonen går jag och duschar och får generat hälsa på vännen och kvinnan.
jag har ännu inte kommit över det att jag bli generad över att andra hör hur jag låter, vilken moaner jag är. hej det här är jag..fröken b och jag är så kåt att jag inte kan kontrollera det.

det som var fantastiskt med helgens sex var inte det vanliga. hade lite svårt att komma, förmodligen eftersom vi hade de andra i rummet intill.
dagen efter var fröken b lite bakis. det gick ut en sväng på stan och åt, kom hem igen, knullade igen naturligtvis. de la sig för att kolla på någon serie samtidigt som de tog en joint. fröken b är lite oskyldig på det området och har aldrig testat det där. att knulla och vara hög at the same time. det som de säger ska vara så bra.
my gosh..det var det. visst, det gick inte så snabbt i ställningsvändningarna för mig alltid men jag levde mig in i det så mycket. jag var fittan. jag var fingrarna i fittan. jag låg och sög pung och blev helt fascinerad över hur stort hans ass såg ut eller hur huden på pungen såg ut när jag var påverkad. sen gick mannen ner på mig. det gör han inte så ofta men omg! vet inte om det var pga rökan men det var så fantastiskt. the oralsex of my life! fick länge och mycket. jag hade mina ben sträckta mot taket och han kom åt den punkten. jag har aldrig kommit av oralsex. never. det kändes annorlunda än den vanliga gnida, smeka-orgasmen. det gick som stötar genom mig,, jag kom och kom och blev inte öm. mina ben bara skakade och skakade. det var helt fucking lovely. även efter vi slutat så ryckte det i min kropp.

när jag ligger brevid honon när vi knullat så tittar jag på honom och bara vråller. jag blir så lycklig av sex. kan inte låta bli att skratta och fnissa. så nöjd. iallafall för några minuter..;)
det är så underbart hur sex kan vara. hur mycket det kan vara.
och jag hinner knulla honom igen innan han flyttar.
vill nu. jag är kåt. blir kåt av at skriva om det men blev lite halvt lovad kukbild i min inbox imorgon. gissa om jag kommer skynda mig hem från jobbet..;)
han ska få bilder av blåmärken på mina innelår från hans bitsession där.

puss godnatt
/fröken b

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag gillar dig

Fröken B och fröken D sa...

sexleksaker - taack! men ba så du vet, vi är ju två..!(fröken b och fröken d) undrar hur vi skulle vara som en och samma person dock.. spännande.
nåväl tack och välkommen