Sidor

måndag, juli 14, 2008

jaha. jag lyckas ju alltid missa vad jag själv säger att andra inte får missa. såg alltså inte lördagens program. dåligt.

det var en bra jobbmåndag. den började med att den snyggaste kvinnan på hela bygget småpratade lite med mig. jag blir helt nervös och mumlig när hon säger något till mig. hon är såååå snygg. lång, smal, rödhårig ibland, svarthårig ibland. rockabilly-stil och armarna täckta av tatueringar. *dregel* dessutom bytte hon om vid skåpen. men jag vågade inte titta så noga.
ska jag knulla någon brud ska det va hon. eller hon är fan i mig mitt önskeknull. jag vet inte ens vad hon heter. men jag kan inte ta mina ögon från henne när hon är i närheten. hon har ett barn vet jag, ensamstående sägs det. hur ska jag få till det med henne..förslag??

jag outade min crush på den här kvinnan för kusinens pojkvän. det ytmynnade i att vi pratade sex all day long. såå kul. prata sex är bäst. han berättade vad han gjort, jag berättar vad jag har gjort, porrtips, han frågade mig vad jag tycker om rakade kukar osvosv. det är absolut inget mellan oss. he loves min kusin och jag vill inte ha honom även om han verkar ha en jävligt schysst inställning till sex. dock eggades vi ju av att tråna efter sex sådär. han var borta på toa rätt länge, tror han runkade..haha. been there done that kan jag säga. när jag jobbade på ett huvudkontor för ett företag i rikemanshoodsen i oslo. det gjorde jag dock oftast inte pga upphetsning utan för att jag hade så tråkigt. det är rätt omständigt och obekämt att runka när man sitter ner.

jag funderar lite på min sexdrift och orgasmer. det senaste veckorna har varit himlastormande på den biten. det är underbart men jag är så jävla kåt hela tiden med min lover. jag kommer ju och blir sen lite öm i fittan ett tag men efter tio minuter så kittlar det till igen, jag är våt och vill ha meeer. oftast vill/kan jag inte somna utan vill fortsätta. tur att jag ligger med en sån givande man som inte tröttnar utan låtsasmobbar mig lite och börjat pilla på mig igen.
är det inte meningen att man ska bli mer trött och inte palla knulla igen direkt efter. är det bara jag eller finns det mer kvinns där ute som det är såhär för?
är det min lott här i livet att nästan ständigt känna kåthet även när jag är nyknullad. och jag skulle ju inte kunna ligga varje dag heller. inte på det sättet som jag ligger med lover iallfall för det smeks och gnuggas så mycket att min fitta blir svullen och öm och därmed måste vila ett tag. har runkat idag men jag är fortfarande öm sen i lördags.
det finns en liten nymfokvinna i mig tror jag allt.

fröken d: när ska vi swinga åt samma håll. fatta vilket inlägg..;)

/fröken b

1 kommentar:

Fröken B och fröken D sa...

ja fan det skulle vara den ultimata bloggningen för oss..!

jag vill också ligga jämt. eller ville eller i perioder vill jag ligga jämt. typ med första boyfriend, vi låg typ Hela tiden. alltså så fort han kom och sen började eftertafsa lite ville vi båda igen.. hehe. du är aldrig ensam.