Sidor

onsdag, juli 23, 2008

knullmarathon

om den nationella orgasmnatten var den 18 juli så sköt jag upp på den några timmar.
jag kan inte sluta vara förvånad, förundrad och glad över hur mycket som hänt i mitt sexliv på sistone. jag som var hon som aldrig kom.
i lördags var vi bakis och slöa. vi knullade till och från hela dagen. jag kom runt 10 gånger. 10 gånger!!
jag väckte honom genom att rida honom. jag vet att han gillar att få vara passiv ibland. när jag tar. han ligger bara där och blundar och stönar. både rollen som aktiv och passiv tänder mig och honom, det här maktspelet. när han ligger där halvsovandes så har jag tillfälle att göra preccis det jag vill, gnida mig på ett sånt sätt som är skönt. och jag bryr mig bara om att det är skönt för mig just då.

jag tycker det är hett att bli munknullade har jag upptäckt.

det är något som känns mycket när vi knullar.. jag tror det är den här sjöstjärneställningen som ylva franzén skriver om här (den texten i mitten). pentrationen kändes gudomlig. jag ville aldrig att det skulle ta slut. det började flimra för ögonen (obs inga substaner inblandade här). han slutar penetrera och smeker mig. när jag kommer är det så skönt att jag går upp i brygga. jag blir inte öm på klittan som jag brukar bli när jag kommit genom bara klittstimulering. kanske det där räknas som en vaginal orgasm?
kvinnoorgasmen är ett mysterie. även för mig.
det ska ju även finnas en a-punkt över g-punkten. hur vet man när det är a-punkt, g-punkt eller vaginal orgasm?

jag trodde att squirt var samma som att få g-punktsorgasm, är det så? och att det skulle vara ljuvligt. han hade fingrar i mig. det kändes sådär kissnödigt. han tar efter ett tag ut fingrarna då känner jag att det rinner ner längs benen. det är inte vanlig fittjuice. det är en klar tunn vätska. alltså måste jag squirtat. jag märkte ingenting, det kändes ingenting särskilt. jag trodde squirten var en massiv orgasm och därför viktig att uppnå. det kanske bli annorlunda nästa gång. vi pratar squirt han och jag. enligt hans squirtande brudar så verkar det inte som att de heller upplever någon superextas när de sprutar.

jag vet hur fröken d upplever squirten, jag vill veta hur det känns för andra kvinnor. c'mon!


en annan höjdpunkt är när han har munknullat mig. jag suger av honom då han bara slänger iväg mig och knullar mig bakifrån. han håller mitt huvud genom att greppa hårt om håret. det gör ont i hela huvudet. jag njuter. jag börjar yla med dov röst. så hårt, så bra. det känns som någon muskel i kroppen snart ska lägga sig fel, att jag kommer få någon skada efter det här, att håret ska lossna från huvudet. det kändes som att jag skulle kunna tuppa av, av hårdheten, njutningen, smärtan, extasen. det kändes fantastiskt skönt. det är aldrig för hårt bakifrån, gör aldrig ont. jag vill bara ha mer och mer. hårdare och hårdare.

en annan sak jag kom på är hur man kan ha pungen i munnen samtidigt som man runkar kuken lite genom att röra ansiktet upp och ner och därmed dra förhuden med hjälp av näsan. try it

jag vet inte hur jag ska klara sig utan det här sexet. det här himlastormande sexet.

/fröken b

1 kommentar:

Anonym sa...

Ladda ner den här, en liten instruktionsfilm i squirting!

http://thepiratebay.org/torrent/3855065/How_to_make_her_cum_%5Bsquirting-orgasms%5D