Sidor

tisdag, juli 29, 2008

att dras med torrfitta

det har varit en lugn helg. det blev inget girl on girl. ingen trekant heller. jag lackade ur. på allt och inget och behövde mest ligga och kramas på. så no sprit and no flicka.

istället för att skriva om hur fantastiskt sex jag hade ( det var helt ok men inte på topp) så ska jag skriva om att mot sin vilja inte kunna ha sex.

det började med att jag blödde. lover hade rött på sitt finger. men inte sådär rött som blod brukar vara. jag gissade alltså på mensblod (p-pillermens är inte så röd). vilket var helt ologiskt då jag nyss haft mens och med p-piller är det knepigt att få en bonusmens. min mage kändes skitkonstig. så jag stelnade till och gick och la mig med strumpbyxor och trosor på. väldigt förvirrad och lite besvärad. han försäkrade att det inte gjorde någonting alls om hon blödde i hans säng.
han sa att han inte förstod varför vissa kvinnor tyckte det var så jobbigt att blöda men jag är fortfarande obekväm och ovan med att blöda där intill någon i sängen.

det slutade med att jag sprang fram och tillbaka till toaletten. det kom lite bloddropp när jag kissade med sen slutade det komma. det brukar inte komma något, eller iallafall väldigt lite mens med p-piller när man ligger ner. men det satte aldrig igång när jag gick upp heller.
förmodligen gjorde det här mig spänd för sen sa kroppen ifrån. när vi skulle knulla så blev jag inte våt. mycket märkligt för någon som brukar vara den våtaste fittan i stan, typ.
det satte griller i huvudet på mig, jag fattade iiingenting. jag ville ju. fan vad jobbigt det måste vara att inte bli blöt, det har aldrig hänt mig innan. jag menar Aldrig.
nu brukar ju jag inte ligga när jag har mens för jag känner mig inte het och blir inte så kåt heller..men grejen är att den här minimensen aldrig kom igång sen. den bara kom och gick

jag har för första gången i mitt liv använt glidmedel. inte för penetrationssex utan för mitt eget onnande. lover hällde lite på fittan till mig. för jag gav mig fan på att jag skulle komma. då hade han gått upp. det var knepigt..men jag kom.
han sa att till och med att fittan såg annorlunda ut när den inte betedde sig som den brukar.

kan det här med våthet sitta så mycket i huvudet? för det har varit andra män som jag mot min vilja blivit våt med. skämts över våtheten då jag faktiskt inte ville ha dem.
det kanske det var kroppen som slog bakut ett tag där, nu senast.

något annat är det här med att spänna benen när man knullar..gör du det fröken d? jag gör det mycket när jag onnar och när jag knullar också. när jag kom en av gångerna gick det över i kramp i benet..så det blev som..ÅÅÅHHHH…..AAAJ!
det gjorde jag också när jag blev knullad liggandes på rygg och mina ben uppdragna mot ansiktet. sådär helt vikt liksom. i den ställning är ju benen spända och det var så skönt och jag började skaka som fan i benen. jag vet inte om det är pga det är så skönt eller om det är någon annan logiskt förklaring till det. mina ben kan börja rycka när han taffsar på fittan ibland också.

btw tror jag att squirtade igen. hände samma sak som förra gången. var bara konstigt våt mellan benen efteråt.

hittade katarina janouch orgasmbok och tramsläste ur den medan han började knulla mig.
i höst ska jag läsa orgasmböcker. ska börja med ylva franzéns.

/fröken b

2 kommentarer:

Anonym sa...

glidmedel är ju a och o i sex, härliga saker som fisting (vaginal) hade inte varit möjliga utan glidmedel.

Fröken B och fröken D sa...

gäller ju bara att vara lite försiktig där då många varianter glidmedel innehåller glycerin vilket är nom nom nom för svamp. lite som att bege sig in i en (o)skön cirkel.. http://juliaskott.wordpress.com/2009/05/29/slip-slidin-away/

annars fist-away!