Sidor

torsdag, juli 10, 2008

knullgympa

när jag vid senaste liggatillfälle testade på att ge ett footjob (fnissandes eftersom footjob är fortfarande rätt konstigt, komiskt, ovant och bisarrt för mig.) men jag upptäckte hur jobbigt det var. han låg ner och jag låg ner, med huvudena åt motsatt håll. det var svårt att gripa kuken med fötterna, särskilt när det var slak.
men det uppskattades av mannen som tyckte om att höra mig när jag stönade av ansträngning, dessutom kunde han titta på mina särade ben och fitta samtidigt.
och jag tänkte på sexgympa. att man skulle ha ett program att följa där man övar på saker som tex. footjobs och tränar muskler samtidigt. 2in 1 så att säga.

Lady Bitch Ray är en snuskig hiphopkvinna från tyskland. hon rappar om fittor och om att ta för sig. hon skrev så porriga texter att hon blev avskedad från sitt jobb på en radiokanal. check her out.
hon har dessutom en gympa på hennes sida där man tränar fittan und so weiter.
tyvärr är allt på tyska, även myspacesidan. kan någon översätta allt..pls?



/fröken b som nog behöver knulla snart då den senaste nattens dröm handlade om att hon var en lycklig hora som bara knullade analt.

Inga kommentarer: