Sidor

torsdag, juli 24, 2008

hon

de är ute tillsammans hon och lovern. det är ett sällskap. lovern och fröken b beter sig aldrig som ett par bland folk.. fröken b pratar med den unga vackra kvinnan i sällskapet.. senare under kvällen går de längs med gatan och går in i varandra hela tiden. hon är förtrollande. så vacker att man inte kan sluta titta. de dricker massa sprit. lovern har alltid tyckt att fröken b ska knulla tjejer.
han peppar henne denna kvällen, ser det fröken b inte ser. vi kan kalla henne rådjursögat. rådjursögat tror att fröken b är flata sen hon nämnt något om att flytta ihop med en tjej.
till sist fattar fröken b vad som ligger i luften. de är på dansgolvet fröken b säger till rådjursögat att hon är snygg. men det är hög musik och hon hör inte.
plötsligt hånglar dom. hon har mjuk skön tunga.
de hänger hela kvällen. fröken b har sin hand i det där långa svarta trassliga håret. någon gång går fröken b fram till sin lover och hånglar upp honom, så ingen annan kvinna ska ta honom. han är ok med henne och tjejer. hon är inte ok med han och tjejer. inte när hon är där.
lover säger till fröken b att hon får ta hem rådjursögat och knulla i soffan om hon vill.
när de ska lämna klubben erbjuder lover rådjursögat att följa med dem hem. fröken b tänker att lover säkert avser en trekant. det skulle vara nice men fröken b känner att hon inte orkar proppsa. det är tidig morgon och ljust ute och alla har de konsumerat mycket alkohol. rådjusögat tar en taxi hem. fröken b och lover tar sig hem. fröken b alldeles lycklig över att en så snygg kvinna ville ha henne. hon är verkligen en av de snyggaste fröken b har sett. de somnar utan att orka knulla. på morgonen när de har sex berättar lovern om snuskiga saker de tre hade kunnat göra tillsammans. it's a turn on.

den här kvinnan är i ett förhållande. ett öppet förhållande av något slag. det gör det safe.
tänk om fröken b skulle bli rådjursögats älskarinna i höst..vilken kittlande tanke.
jag vill bli av med min flatoskuld snart. (eller det blev jag väl som väldigt ung, mer om det en annan gång), men nu, som vuxen på riktigt.


något som stör mig mycket är hur jag tänker när jag hånglar med en brud. jag tänker i dikotomier. jag tänker i femme/butch. hela det här med ”vem är kvinnan, vem är mannen?” vilket är skitlöjligt, men jag har svårt att komma ifrån tankesättet. svårt att inte känna mig som en man då kvinnan är mindre än jag, yngre och snyggare. så jag känner mig lite som mannen, vilket får mig att inte känna mig särskilt snygg.
jag måste komma ur det här rolltänkandet. för jag kan ju ta olika roller med män. då måste jag ju kunna göra det med kvinnor också. det är ju ändå aldrig två motpoler. men jag har kanske svårare att definiera mig själv utifrån en brud. veta vilken roll jag ska ta.

fröken b kanske träffar henne i helgen igen. det ryktas om att hon då har en älskarinna på besök så vi får se hur det går. lover röstar för flatorgie.

borde titta på l-word för att få inspiration till girl on girl-sessions.

/fröken b

Inga kommentarer: